Etichete

, ,

brandy_humanCantareata a trecut printr-o perioada nu tocmai fericita dupa accidentul de masina in care a fost implicata pe 30 decembrie 2006. Atunci Brandy a lovit o alta masina, masina care la randul ei a lovit-o pe cea din fata. Femeia care se afla la  volanui masinii pe care a lovit-o cantareata a murit a doua zi la spital. Brandy nu a fost acuzata de nimic, dar va fi judecata de omor din culpa in aprilie.

„Am trecut prin momente foarte grele in ultimii ani, dar am fost nevoita sa infrunt toate greutatile si sa-mi gasesc forta de a continua. Revenirea la muzica m-a ajutat enorm. Pur si simplu am intrat in studio si parca am uitat de toate”, a spus Brandy.

Rezultatul colaborarii cu producatorul Rodney Jerkins este albumul „Human”, care va avea lansarea pe 9 decembrie, dupa 4 ani de pauza. Brandy a mai colaborat cu Jerkins si in trebut, la mult-premiatul album „Never say never”.

