Etichete

, ,

31265_celebutopia-adriana_lima_in_croatia-08_122_630loAstazi am citit ca pe Adriana Lima a curtat-o intens Roman Abramovici, fara succes insa. Brazilianca a sustinut tot timpul ca este virgina si ca va ramane asa pana in noaptea nuntii. Mie mi-e greu de crezut, dar nu imposibil. Tot azi am citit ca manechinul s-a casatorit si deja asteapta un bebe! Sotul ei este cel cu care iese din 2006, baschetbalistul Marko Jaric. Asta inseamna ca din 2006 pana in 2009 cei doi au avut o relatie platonica. Casatoria a avut loc de Valentine’s Day – atat de original – in Jacksons Hole, Wyoming.  Mesajul a fost postat pe pagina ei personala de pe myspace:

„Cativa oameni deja stiu marea mea veste. Chiar daca vreau sa tin viata mea privata departe de ochii lumii, tin sa va anunt ca m-am casatorit cu iubirea vietii mele, de Valantine’s Day. Sunt atat de implinita incat vreau sa impartasesc cu toata lumea bucuria mea. Ceremonia a fost scurta si au fost prezenti foarte putini oameni pentru ca a fost o decizie luata in graba. Spre sfarsitul verii vom organiza o mare petrecere pentru a sarbatori. Inca nu am decis unde se va tine, deoarece eu sunt din Brazilia iar Marko e din Sebia. Indiferent unde se va desfasura, va fi grozava! Au aparut si zvonuri ca sunt gravida.Nu pot sa spun nimic… INCA”

Casa de piatra si sa fie fericiti! Eu totusi nu inteleg… Ea a spus ca ramane virgina pana in noaptea nuntii si la 10 zile dupa nunta se vorbeste deja de o sarcina?! Hmm, ceva nu-i in regula aici!

