Etichete

, ,

katemoss28Anul acesta Kate Moss si-a propus sa aiba mai multa grija de sanatatea ei. In acest sens britanica isi doreste sa aiba mai mare grija de sanatatea ei si sa renunte la fumat, in schimb vrea sa ia mai multe vitamine. Modelul a negat ca urmeaza sa aiba un copil si insista pe faptul ca s-a ingrasat, de aceea sanii ei par mai mari.

„Planuiesc sa am multa grija de mine, sa iau vitaminele care imi trebuie si alte lucruri despre care citesti. Imi place sa fumez. Stiu ca nu este bine, dar este una dintre placerile vietii mele. Incerc sa imbunatatesc acest aspect. Stiu ca trebuie sa am grija de mine. Am devenit femeie acum. Este adevarat. Pe bune. N-am purtat in viata mea un sutien. Niciodata. E groaznic, chiar prietenii mei ma suna sa ma intrebe daca sunt insarcinata. Iar eu le spun: Nu! M-am ingrasat cateva kilograme si acestea s-au depus in locul potrivit. Nu-i asa ca e ciudat?”

Oare s-o credem?

